2-1- مقدمه 2-2-1- مبانی نظری روابط عمومی2-2-1-1- نظریه عمومی نظام ها:2-2-1-1-1- نظریه موقعیتی:2-2-1-1-2- نظریه رهیافت های حل تضاد:2-2-1-2- نظریه های شناختی و رفتاری:2-2-1-2-1- نظریه مبادله اجتماعی:2-2-1-2-2- نظریه اشاعه:2-2-1-2-3- نظریه یادگیری اجتماعی:2-2-1-2-4- نظریه شکاف آگاهی:2-2-1-3- نظریه های مربوط به ارتباطات اجتماعی:2-2-1-3-1- نظریه استفاده و بهره مندی:2-2-1-3-2- نظریه برجسته سازی:2-2-1-3-3- نظریه وابستگی مخاطبان2-3- پیشینه پژوهش2-3-1- پیشینه داخلی پژوهش2-3-2- پیشینه .